مشاور جهت پیش فروش فروش  اجاره در منطقه 22 تهران

کلبینو دپارتمان املاک منطقه 22 تهران چیتگر پیش فروش امتیاز های منطقه

پروژه تریتیوم VIP

پروژه تریتیوم VIP
خلاصه مطلب :

پروژه تریتیوم VIP معرفی پروژه تریتیوم VIP پروژه تریتیومvip از سری برج ها و پروژه های شرکت نیکان سازه میباشد که در منطقه۲۲ بسیار شناخته شده میباشند این پروژه که زمین آن متعلق به تعاونی مسکن شماره ۲ سازمان مالیاتی و دارایی میباشد طی قراردادی ساخت پروژه را به شرکت نیکان سازه واگذار نموده است. […]

پروژه تریتیوم VIP

معرفی پروژه تریتیوم VIP

پروژه تریتیومvip از سری برج ها و پروژه های شرکت نیکان سازه میباشد که در منطقه۲۲ بسیار شناخته شده میباشند این پروژه که زمین آن متعلق به تعاونی مسکن شماره ۲ سازمان مالیاتی و دارایی میباشد طی قراردادی ساخت پروژه را به شرکت نیکان سازه واگذار نموده است.

پروژه تریتیوم VIp یکی از لوکس ترین برج های منطقه بوده که توسط شرکت نیکان سازه در منطقه ۲۲ در حال ساخت میباشد.

پروژه تریتیوم Vip دارای ۹ بلوک ۱۲ طبقه می باشد که در زمینی به مساحت تقریبی ۴۰۰۰۰ متر مربع در حال احداث بوده و به صورت کلی تعداد واحد های مسکونی آن ۷۶۸ عدد می باشد .

این پروژه به دلیل متریال مورد استفاده و امکانات فوق العاده ای که برای آن در نظر گرفته شده است با نام پروژه تریتیوم Vip شناخته می شود .

تریتیوم Vip در زمینی که متعلق به تعاونی مسکن شماره ۲ سازمان مالیاتی و دارای می باشد با موقعیت جغرافیایی فول العاده و دسترسی های بی نظیری در حال ساخت می باشد .

 این پروژه در شهرک گلستان در حال اجرا می باشد و بهترین دسترسی به بزرگراه های اصلی ، دریاچه چیتگر ، مرکز خرید بام لند و دیگر مراکز تفریحی و مهم در منطقه را دارا می باشد.

 لازم به ذکر است شرکت سازنده این پروژه ، نیکان سازه ، پروژه های تریتیوم ۱ و ۲ و ۳ و۴ را به انجام رسانده است و با توجه به رزومه قوی این مجموعه در منطقه در حال ساخت و احداث این پروژه می باشد.

 

امکانات برج تریتیوم VIP

برج باغ تریتیوم vip دارای مجهزترین امکانات رفاهی تفریحی  نظیر:

-مجموعه آبی (استخر،سونا،جکوزی)

-سالن اجتماعات چند منظوره

-مهدکودک و گیم نت children playing game

-خدمات هتلینگ و خشکشویی (لاندری روم)

-پارکینگ میهمان

-کتابخانه

-کافی شاپ

-سیفتی باکس safe box

کلینیک و مراکز خدماتی

-سالن ورزشی gym

-اتاق های فرماندهی و آتش نشانی

-دارای helipad

۹ لابی مرکزی با کنترل ۲۴ ساعته به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع

-آسانسورهای پاناروما و باربر

-دارای سیستم BMS  مدیریت هوشمند واحد (کنترل از راه دور)

 

پروژه تریتیوم VIP

 

قیمت پروژه تریتیوم VIP

 

متراژ

۵۰ درصد پیش پرداخت

۴۰ درصد اقساط(۴۸ ماهه)

قیمت کل(تومان)

۹۹

۴.۷۰۲.۰۰۰.۰۰۰

ماهیانه ۷۸.۰۰۰.۰۰۰

۹.۴۰۵.۰۰۰.۰۰۰

۱۰۵

۴.۹۸۸.۰۰۰.۰۰۰

ماهیانه ۸۳.۰۰۰.۰۰۰

۹.۹۷۵.۰۰۰.۰۰۰

۱۱۵

۵.۴۶۳.۰۰۰.۰۰۰

ماهیانه ۹۱.۰۰۰.۰۰۰

۱۰.۹۲۵.۰۰۰.۰۰۰

۱۳۰

۶.۱۷۵.۰۰۰.۰۰۰

ماهیانه ۱۰۳.۰۰۰.۰۰۰

۱۲.۳۵۰.۰۰۰.۰۰۰

۱۴۰

۶.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰

ماهیانه ۱۱۱.۰۰۰.۰۰۰

۱۳.۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰

۱۴۵

۶.۸۸۸.۰۰۰.۰۰۰

ماهیانه ۱۱۵.۰۰۰.۰۰۰

۱۳.۷۷۵.۰۰۰.۰۰۰

۱۵۰

۷.۱۲۵.۰۰۰.۰۰۰

ماهیانه ۱۱۹.۰۰۰.۰۰۰

۱۴.۲۵۰.۰۰۰.۰۰۰

۱۸۰

۸.۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰

ماهیانه ۱۴۳.۰۰۰.۰۰۰

۱۷.۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰

۱۹۷

۹.۳۵۸.۰۰۰.۰۰۰

ماهیانه ۱۵۶.۰۰۰.۰۰۰

۱۸.۷۱۵.۰۰۰.۰۰

تاریخ بروزرسانی ۱۴۰۲/۱۰/۲۳

 

لازم بذکر است ۵ درصد از مبلغ کل برای تنظیم سند تک برگ و ۵ درصد برای تحویل واحد کم می شود.

 

سازنده پروژه تریتیوم vip

سازنده این پروژه نیکان سازه سدید می باشد که از جمله مجموعه هایی می باشد که سابقه بسیار بالایی در حوزه ساخت و ساز های ملکی در منطقه ۲۲ تهران دارد.

پروژه تریتیوم vip   در حال حاضر کار گودبرداری آن به اتمام رسیده است. این پروژه به دلیل امکانات و مشاعات بسیار زیادی که دارد میتوان آن را اولین برج باغ منطقه۲۲ نیز به حساب آورد این پروژه محاسن بسیاز زیادی دارد که در ادامه به آن میپردازیم:

 

رزومه سازنده پروژه تریتیوم vip

پروژه تریتیوم vip از جمله پروژه هایی می باشد که توسط مجموعه نیکان سازه سدید در حال ساخت می باشد و این مجموعه از جمله مجموعه هایی میباشد که از رزمه بسیار بالایی برخوردار است، از جمله پروژه های این تعاونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پروژه تریتیوم ۱
  • پروژه تریتیوم ۲
  • پروژه تریتیوم ۳
  • پروژه تریتیوم ۴
  • برج های تریتیوم البرز 

 

موقعیت پروژه تریتیوم vip

پروژه تریتیوم vip از نظر موقعیت در بهترین وضعیت مکانی  نسبت به پروژه های قبلی تریتیوم واقع  گردیده و در یکی از بلوارهای اصلی شهرک گلستان یعنی تقاطع بلوار گلها و هوانیروز قرار گرفته  و زمین پروژه سه نبش بوده و از سه طرف به خیابانهای اصلی راه دارد و از نظر دسترسی به اتوبان آزادگان در موقعیت مناسبی قرار دارد .

پروژه تریتیوم vip در مرکز منطقه ۲۲ و با دسترسی به امکان تفریحی از جمله مرکز خرید تهران مال ، بام لند و پارک جنگلی چیتگر امکانات رفاهی متمایزتری را برای ساکنین فراهم میکند.

و همچنین  به دلیل قرارگیری پروژه تریتیوم وی آی پی در مرکز شهرک راه آهن آپارتمانهای این برج ها در آینده با افزایش چشمگیر قیمت مواجه خواهد شد و از نظر رشد قیمت نسبت به سایر نواحی منطقه ۲۲ پتانسیل بیشتری برای افزایش قیمت برای سرمایه گذاران و خریداران خواهد داشت.

 

نظرکارشناسی تریتیوم vip

پروژه تریتیوم vip از لوکس ترین برج های منطقه۲۲ میباشد که بیشترین مشاعات را دارا است واحدهای این پروژه به دلیل طبقات کم و فضای زیاد مشاعات و محوطه سازی آن آسایش و رفاه ساکنین آنرا تامین مینماید.

 خریداری واحدهای پروژه تریتیوم vip بسیار منطقی بوده زیرا پروژه تمام المان های مهم و اصلی در سرمایه گذاری را نظیر لوکیشن ، پروژه منحصر به فرد ، سازنده به نام ، امکانات و مشاعات تکمیل را داراست همچنین طبیعتا پروژه با پیشرفت فیزیکی ارزش افزوده برای خریداران و سرمایه گذاران بهمراه خواهد داشت.

 

برج تریتیوم VIP یک برج مسکونی لوکس در منطقه ۲۲ تهران است که در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع با زیربنای ۲۰۰۰۰۰ متر مربع در حال ساخت است. این برج شامل ۶ بلوک ۱۶ طبقه است که در مجموع ۳۸۴ واحد آپارتمان را در خود جای داده است.

 

پروژه تریتیوم VIP

 

امکانات برج تریتیوم VIP عبارتند از:

  • لابی مجلل و هتلینگ

  • سالن اجتماعات و تشریفات

  • سالن ورزشی و GYM

  • فضای بازی کودکان

  • مهد کودک

  • استخر، سونا و جکوزی

  • کافی شاپ و کتابخانه

  • صندوق امانات

  • پارکینگ اختصاصی

  • روف گاردن

  • سیستم هوشمند BMS

  • سیستم امنیتی و نظارتی

متراژ واحدهای آپارتمان در برج تریتیوم VIP از ۱۰۰ تا ۳۰۰ متر مربع است و واحدها در تیپ های مختلف ۱ تا ۴ خوابه طراحی شده اند.

قیمت واحدهای آپارتمان در برج تریتیوم VIP از ۲ میلیارد تومان شروع می شود.

برج تریتیوم VIP در حال حاضر در مرحله سفت کاری است و پیش بینی می شود که در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد.

 

نزدیکترین مرکز خرید به برج تریتیوم vip

مرکز خرید ایرانمال است که در فاصله ۲ کیلومتری این برج قرار دارد. ایرانمال بزرگترین مرکز خرید ایران است و دارای بیش از ۷۰۰ واحد تجاری است.

از دیگر مراکز خرید نزدیک برج تریتیوم vip می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرکز خرید باملند
     
  • مرکز خرید طوبی
     
  • مرکز خرید رزمال
     
  • مرکز خرید سام سنتر
     

مرکز خرید ایرانمال

ایرانمال بزرگترین مرکز خرید ایران است و دارای بیش از ۷۰۰ واحد تجاری است. این مرکز خرید در ۴ طبقه بنا شده است و دارای بخش های مختلفی از جمله هایپرمارکت، فودکورت، شهربازی، سینما و باغ کتاب است.

مرکز خرید باملند

باملند یک مرکز خرید لوکس است که در بام تهران واقع شده است. این مرکز خرید دارای بیش از ۱۵۰ واحد تجاری است و از جمله برندهای لوکس دنیا در آن حضور دارند.

مرکز خرید طوبی

طوبی یک مرکز خرید بزرگ در منطقه ۲۲ تهران است. این مرکز خرید دارای بیش از ۵۰۰ واحد تجاری است و از جمله مراکز خرید محبوب در این منطقه است.

مرکز خرید رزمال

رزمال یک مرکز خرید در منطقه ۲۲ تهران است. این مرکز خرید دارای بیش از ۳۰۰ واحد تجاری است و از جمله مراکز خرید جدید در این منطقه است.

مرکز خرید سام سنتر

سام سنتر یک مرکز خرید در منطقه ۲۲ تهران است. این مرکز خرید دارای بیش از ۲۰۰ واحد تجاری است و از جمله مراکز خرید ارزان قیمت در این منطقه است.

 

برای خرید و فروش پروژه تریتیوم وی آی پی با کارشناسان خرید و فروش مسکن کلبینو تماس بگیرید.

 


 

شما برای خرید و یا مشاوره در مورد پروژه های پیش فروش دیگر  امتیازات منطقه ۲۲می‌توانید با مشاورین ما در مجموعه کلبینو تماس بگیرید.

 

◀ جهت اطلاع بیشتر صفحه کلبینورا دنبال کنید !

 

۰۲۱-۴۴۷۶۵۵۱۰