مشاور جهت پیش فروش فروش  اجاره در منطقه 22 تهران

کلبینو دپارتمان املاک منطقه 22 تهران چیتگر پیش فروش امتیاز های منطقه

تعاونی توسعه ابنیه همت + معرفی پروژه امتیاز پیش خرید منطقه ۲۲

تعاونی توسعه ابنیه همت + معرفی پروژه امتیاز پیش خرید منطقه 22
خلاصه مطلب :

تعاونی توسعه ابنیه همت + معرفی پروژه امتیاز پیش خرید منطقه ۲۲ شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت  در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۲۱ در قالب شرکت تعاونی تاسیس و با شماره ثبت ۴۲۴۰۷۴ در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۲۱ در اداره ثبت شرکتها تهران به ثبت رسید . بر اساس ماده ۳ اساسنامه مصوب ۱۳۹۰/۱۱/۱۳ موضوع فعالیت شرکت به شرح […]

تعاونی توسعه ابنیه همت + معرفی پروژه امتیاز پیش خرید منطقه ۲۲

شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت  در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۲۱ در قالب شرکت تعاونی تاسیس و با شماره ثبت ۴۲۴۰۷۴ در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۲۱ در اداره ثبت شرکتها تهران به ثبت رسید . بر اساس ماده ۳ اساسنامه مصوب ۱۳۹۰/۱۱/۱۳ موضوع فعالیت شرکت به شرح ذیل می‌باشد :

تهیه زمین با کاربری مناسب از منابع مجاز به منظور احداث ابنیه و فعالیتهای ساختمانی عمرانی در زمینه ساخت اماکن تجاری، اداری، آموزشی، مذهبی، درمانی، ورزشی، شهرک سازی، راه سازی، پل سازی، سدسازی، معماری، ایجاد نیروگاه، ابنیه های سبک و سنگین و … اجرای پروژه های تأسیساتی و خدماتی و نظایر آن بدون محدودیت به فعالیت خاص، مستقل و یا با استفاده از خدمات موسسات تخصصی و پیمانکاری ذیربط با رعایت ضوابط قانونی و قراردادهای منعقده با منابع واگذارنده زمین، سرمایه گذاران، متقاضیان و اشخاص حقیقی و حقوقی طرف قرارداد با شرکت.

 

مدیرعامل شرکت ابنیه همت 

مدیر عامل آقای شهرام جهرمی می باشد که دارای گواهینامه های مدیریت منابع انسانی از دانشگاه خواجه نصیر و برنامه ریزی و تامین در منابع مالی و حوزه فروش مسکن از دانشگاه تهران و گواهینامه توسعه تعاونی از دانشگاه آکسفورد می باشد.

 

پذیره نویسی پروژه های ساختمانی منطقه ۲۲ + بهترین پروژه های در حال ساخت

 

پروژه های شرکت ابنیه همت 

  • پروژه البرز 
  • پروژه الوند 
  • پروژه زاگرس
  • پروژه لکسون
  • پروژه آرتمیس
  • پروژه فرزانگان
  • پروژه آسمان آبی

 

تعاونی توسعه ابنیه همت + معرفی پروژه امتیاز پیش خرید منطقه 22

 

خط مشی سازمان شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت

شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همتبه عنوان یک شرکت ساختمانی و در راستای نظام مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک و با نظر به اهمیت و جایگاه کیفیت در استراتژی سازمانی خود و حفظ اعتبار و موقعیت شرکت در بازارهای داخلی و ارتقاء هر چه بیشتر عملکرد و حصول اطمینان از جلب رضایت مشتریان، خط­ مشی کیفی نظام مدیریت خود را بر اساس استانداردهای بین الملی   ISO9001:2008،ISO 14001:2004وOHSAS18001:2007 به صورت ذیل بیان می دارد:

  • درک نیاز ذینفعان و ارایه خدمات و محصولات مطابق با شرایط قراردادی و جلب رضایت آنان
  • تعهد به رعایت قوانین ؛ مقررات و الزامات  داخلی و بین المللی پذیرفته شده
  • تعهد به حفظ سلامت کارکنان به ­عنوان با ارزش ترین منبع شرکت و پیشگیری از رخداد حوادث و کنترل مخاطرات
  • توسعه بازار هدف و زمینه های فعالیت و افزایش گروه های کاری
  • ارتقاء سطح علمی پرسنل شرکت و افزایش توانمندیهای افراد با استفاده از آموزش مستمر

 

موقعیت شرکت تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت

تهران – شرق دریاچه خلیج فارس – برج تجارت لکسون

 

تعاونی توسعه ابنیه همت + معرفی پروژه امتیاز پیش خرید منطقه 22

 

شرکت های زیر مجموعه تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت

  • شرکت ماناسازه
  • فصلنامه

 

راهنمای انتخاب واحد در پروژه های منطقه ۲۲

 

معرفی برخی از پروژه های تعاونی عمرانی توسعه ابنیه همت

پروژه لکسون 

بزرگترین بهترین پروژه از لحاظ تجاری و تفریحی و اداری در منطقه ۲۲ می باشد که در اطراف دریاچه چیتگر واقع شده است (واقع در قسمت شرقی دریاچه). از امکانات و ویژگی های عالی این پروژه میتوان به دسترسی بسیار عالی به اتوبان های مهم تهران و چشم انداز های آن اشاره کرد. این پروژه توسط آرشیتکت فرزاد دلیری طراحی شده است و از طراحی های ویژه آن ۸ تراس معلق می باشد. اگر قصد سرمایه گذاری در منطقه ۲۲ را دارید با مشاوره با کارشناسان حرفه ای دپارتمان کلبینو می توانید بهترین سرمایه گذاری ها را انجام دهید. این پروژه از جمله پروژه های عالی منطقه ۲۲ می باشد.

 

پروژه البرز 

پروژه البرزکه تحت نظر تعاونی ابنیه همت در حال ساخت است از پروژه های منطقه ۲۲ می باشد. با نگاهی به رزومه قوی تعاونی ابنیه همت می توان متوجه شد که سرمایه‌ گذاری در این پروژه بسیار عالی است. اگر قصد خرید آپارتمان در منطقه ۲۲ را دارید  مشاوران دپارتمان کلبینو پیشنهاد می گردد. 

این پروژه در بلوار کوهک واقع شده است و کاربری مسکونی و تجاری دارد. متراژ زمین در این پروژه ۱۷۰۳ مترمربع بوده؛ دارای ۱۲ طبقه با هفت طبقه کاربری مسکونی، یک طبقه کاربری تجاری و ۴ طبقه پارکینگ و مشاعات می باشد. هر عضو در آن دارای امتیاز ۵۰ متری برای مسکونی و ۷ متری برای تجاری را دارد. برای انتقال و فروش امتیاز ها در این پروژه باید به دفتر تعاونی مراجعه گردد.

 


 

شما برای خرید و یا مشاوره در مورد پروژه های پیش فروش دیگر  امتیازات منطقه ۲۲ می‌توانید با مشاورین ما در مجموعه کلبینو تماس بگیرید.

 

◀ جهت اطلاع بیشتر صفحه کلبینو را دنبال کنید !

 

۰۲۱-۴۴۷۶۵۵۱۰