مشاور جهت پیش فروش فروش  اجاره در منطقه 22 تهران

کلبینو دپارتمان املاک منطقه 22 تهران چیتگر پیش فروش امتیاز های منطقه

شرکت تعاونی آرین سازه + معرفی پروژه های هلدینگ آرین سازه

شرکت تعاونی آرین سازه + معرفی پروژه های هلدینگ آرین سازه
خلاصه مطلب :

شرکت تعاونی آرین سازه + معرفی پروژه های هلدینگ آرین سازه شرکت آرین سازه در سال ۱۳۸۴ با اعتماد مؤسسین و مدیران شرکت به حضور نیروهای متخصص و متعهد، در قالب مجموعه ای توانمند و در جهت تاثیرگذاری مثبت در عرصه عمران و صنعت کشور عزیزمان ایران تاسیس گردید از همان ابتدا آرین سازه با […]

شرکت تعاونی آرین سازه + معرفی پروژه های هلدینگ آرین سازه

شرکت آرین سازه در سال ۱۳۸۴ با اعتماد مؤسسین و مدیران شرکت به حضور نیروهای متخصص و متعهد، در قالب مجموعه ای توانمند و در جهت تاثیرگذاری مثبت در عرصه عمران و صنعت کشور عزیزمان ایران تاسیس گردید

از همان ابتدا آرین سازه با تلاش مضاعف و تعهدی بسزا در کنار دانش فنی خود، تمام همت خویش را گمارد، تا فضایی استاندارد و با کیفیت بسازد . 

 

تعاونی نامی اریکه پارسیان + معرفی پروژه های تعاونی اریکه پارسیان منطقه ۲۲

 

تاریخچه ما

از ۱۳۸۴ تا کنون
ساخت صدها هزار متر مربع ابنیه پروژه های اداری، درمانی، ورزشی، مسکونی و آموزشی در بیش از ۱۴ سال فعالیت شرکت آرین سازه، نشان از توان بالای فنی و مالی این مجموعه دارد .

آرین سازه، همواره در حال تحقیق و توسعه ارتقاء توان فنی و نیروی انسانی متعهد و تجهیزاتی خود در زمینه های اجرایی بوده است . حاصل همه موارد فوق اخذ رتبه ۱ در رشته ابنیه، رتبه ۳ تاسیسات و تجهیزات و رتبه ۵ آب و راه، از سازمان برنامه و بودجه کشور و پایه یک حقوقی انبوه سازی مسکن از وزارت راه و شهرسازی، توسط این شرکت بوده است . 

شرکت آرین‌سازه رابین، آذر ماه سال ۱۳۸۴ به عنوان یک شرکت سهامی‌خاص، توسط جوانی از دیار لرستان تاسیس گشت و طی دو دهه فعالیت با هدف «ساخت، تامین و تجهیز ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری، تفریحی و ارائه خدمات مکمل» ماموریت خود را تکامل بخشید تا همزمان با طی مراحل رشد، رفع دغدغه و تامین نیازهای‌ مختلف جامعه را نیز مد نظر قرار داده باشد. مجموعه آرین‌سازه با اعتقاد قلبی به شعار “ما یک خانواده هستیم” و “سبکی متفاوت برای زندگی” به دنبال این است تا محصولی فراتر از یک مسکن را به مخاطبانش عرضه نماید؛ محصولی که به ابعاد مختلف آن فکر شده تا بتواند سطح زندگی مخاطبان را افزایش دهد.بر اساس افــــق‌های ترسیمی هلدینگ، آرین‌سازه تلاش دارد با تجربه دو دهــه فعالیت و ساخت صـــدها هزار متر‌مربع انـــــواع پروژه‌های‌ ساختمانی و در اختیار داشتن تـــــــوان خدمات فنی‌مهندسی و نیروی انسانی‌ مجرب، در مسیر ارتقای سبک و کیفیت زندگی ایرانی گام بردارد. در راستای همین نگرش نیز سنگ‌بنای شکل‌گیری “هلدینگ آرین‌سازه” گذاشته شد تا شرکت‌هایی به جهت تسهیل، تقویت و تکمیل زنجیره‌تامین در سه بخش اصلی تامین و تجهیز، ساخت و بهره‌برداری و ارتباط با مشتریان، ایجاد شوند. کارخانجات فولاد آرین‌سازه در قم و درود، دهکده صنعتی امیر آرین‌سازه در خرم‌آباد، مجموعه هایپرفولاد و شرکت سورن اطلس پایدار به جهت تامین و تجهیز منابع مورد نیاز، شرکت‌های آینده سازان آبشار ستین، مهندسین مشاور ماندان، آرین گام و آرین مزه به جهت ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های مسکونی و تجاری-اداری؛ و شرکت تعاونی آرین‌ستاره همت‌غرب به همراه باشگاه مشتریان آرین‌ستاره به جهت ارتباط با مشتریان و سرمایه‌گذاران، مجموعه‌های ایجاد شده ذیل هلدینگ آرین‌سازه هستند تا علاوه بر اجرا و دستیابی به چشم‌اندازهای سازمان، در اشتغال‌زایی و رشد اقتصاد نیز نقش موثری ایفا کرده باشند.آرین‌سازه در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و با هدف افزایش شور و نشاط در میان جمعیت جوان کشور در بخش ورزش نیز فعال بوده و مالک “باشگاه پرطرفدار خیبر خرم‌آباد” می‌باشد که این حضور حرفه‌ای هیجان را به خطه غرب کشور آورده است.هلدینگ آرین‌سازه در این سال‌ها ضمن تحویل پروژه‌های مختلف خود مانند پروژه‌های مسکونی آبشار، پروژه تجاری-اداری کنتراست‌مال(یاس۳)، پروژه‌های ساخت مدرسه، ساختمان اداری و مسکونی فرهنگیان و بنیاد شهید لرستان و… اکنون چندین پروژه عظیم در دو رسته مسکونی و تجاری-اداری را در دست ساخت دارد که پروژه‌های گل مریم، برج‌های مجلل ستین، مجتمع‌های پدافند، افرا و بارانا از مهمترین آنها است.

 

شرکت تعاونی آرین سازه + معرفی پروژه های هلدینگ آرین سازه

 

پروژه های آرین سازه

این شرکت با توجه به استاندارد های بالایی که در زمینه تولید مرکز های تجاری، ساختمان ها با کاربری مسکونی و اداری در رزومه خود داشته است، توانسته است کارآفرینی و سطح کیفیت ساختمان را ارتقا دهد. این شرکت با توجه به سابقه طولانی مدت خود پروژه های اجرا شده و پروژه های در دست اجرا دارد از پروژه های اجرا شده و نهایی شرکت آرین سازه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پروژه آبشار 
  • پروژه مسکن مهر با نام ازنا
  • پروژه ۱۶۰ واحد برای بنیاد شهید 
  • مجتمع با کاربری مسکونی ستین
  • ساخت اداره انتقال خون لرستان
  • پروژه یاس (که همان کنتراست مال می باشد.)
  • پروژه دبستان شهید بهشتی و هنرستان دوره و دبستان حضرت معصومه 

 

تعاونی نزاجا( تعاونی نیروی زمینی ) + معرفی پروژه نیروی زمینی برج های ۴ گانه نزاجا

 

پروژه‌ هایی که در حال اجرا می باشند به شرح زیر است:

  • مجتمع با کاربری تجاری مریم
  • مجتمع با کاربری مسکونی ای ۲
  • مجتمع با کاربری مسکونی و تجاری افرا 
  • مجتمع با کاربری تجاری و فرهنگی پردیس و یا بارانا 
  • مجتمع با کاربری مسکونی پدافند ارتش دارای ۳۲ طبقه و مجتمع با کاربری مسکونی پدافند ارتش دارای ۴۰ طبقه 

 

شرکت تعاونی آرین سازه + معرفی پروژه های هلدینگ آرین سازه

 

موقعیت مکانی شرکت آرین سازه 

شرکت واقع در منطقه ۲۲ ، بزرگراه شهید خرازی، واقع در شهرک راه آهن و میدان اتریش می باشد و به صورت جزئی تر در خیابان گلفام، در طبقه بالایی فروشگاه جانبو قرار دارد.

 


 

شما برای خرید و یا مشاوره در مورد پروژه های پیش فروش دیگر  امتیازات منطقه ۲۲ می‌توانید با مشاورین ما در مجموعه کلبینو تماس بگیرید.

 

◀ جهت اطلاع بیشتر صفحه کلبینو را دنبال کنید !

 

۰۲۱-۴۴۷۶۵۵۱۰