مشاور جهت پیش فروش فروش  اجاره در منطقه 22 تهران

کلبینو دپارتمان املاک منطقه 22 تهران چیتگر پیش فروش امتیاز های منطقه

تعاونی مسکن بتاجا (بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی)

تعاونی مسکن بتاجا (بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی)
خلاصه مطلب :

تعاونی مسکن بتاجا (بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی) تاریخچه مختصر بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان و برند  بتاجا، یک مؤسسه غیرانتفاعی، دارای شخصیت حقوقی مستقل و وابسته به ارتش می باشد؛ که مرکز اصلی آن در تهران و ساختار و چارت سازمانی آن بصورت هیئت امنا و هیئت مدیره است که توسط […]

تعاونی مسکن بتاجا (بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی)

تاریخچه مختصر

بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان و برند  بتاجا، یک مؤسسه غیرانتفاعی، دارای شخصیت حقوقی مستقل و وابسته به ارتش می باشد؛ که مرکز اصلی آن در تهران و ساختار و چارت سازمانی آن بصورت هیئت امنا و هیئت مدیره است که توسط مدیرعامل اداره می شود. هدف عمده آن تأمین مسکن کارکنان پایور ارتش، با فرمان مقام معزز رهبری و فرماندهی معظم کل قوا ( مدظله العالی) در سال ۱۳۷۲ در قالب تصویب اساسنامه مربوط تشکیل و عملیاتی گردید. در سال ۱۳۷۹ تغییراتی در اساسنامه در راستای دستیابی مطلوب به اهداف بنیاد از سوی امیرفرماندهی محترم وقت آجا محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا ( مدظله العالی) تقدیم گردید، که مراتب پس از تصویب معظم له به اجرا در آمد.

 

شرکت تعاونی آرین سازه + معرفی پروژه های هلدینگ آرین سازه

 

بخشی از اهداف بنیاد که از طریق سیاست گذاری، هدایت و نظارت بر فعالیت های تجاری، بازرگانی، سرمایه گذاری، عمرانی و تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی، با تأسیس شرکت ها، مؤسسات تابعه و وابسته و واحدهای تولیدی مورد لزوم صورت می گیرد؛ به صورت زیر می باشد:

  • تأمین مسکن کارکنان پایور ارتش از طریق ساخت انبوه و سایر روش ها.
  • مدیریت و نظارت بر عملکرد شرکت های تعاونی مسکن ارتش از طریق تعیین صلاحیت تخصصی و مدیریتی اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل و همچنین پشتیبانی حقوقی، قانونی، فنی از آنها و تولید و عرصه مصالح و محصولات ساختمان سازی.
  • تأمین انواع وام برای کارکنان پایور ارتش، شرکت های تعاونی آجا و مؤسسات وابسته
  • تغییر کاربری اراضی پادگان های فرسوده به منظور تأمین منابع مالی لازم، جهت احداث اماکن و تأسیسات نظامی جایگزین و منازل سازمانی مربوط.

چشم انداز بنیاد تعاون آجا به عنوان یک برند معتبر و صاحب نام تا سال ۱۴۰۴؛ دستیابی به جایگاه مطلوب اقتصادی و مالی در سطح کشور، پیشرو در بین بنگاه های اقتصادی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در راستای ارائه خدمات ارزش آفرین ( در ابعاد تأمین مسکن شخصی، کمک به معیشت، روحیه و رفاه ) به کلیه کارکنان پایور ارتش جهت دستیابی به سطح مناسب و درخور شأن براساس فرهنگ ایرانی و اسلامی با بهره گیری از امکانات در دسترس و رویکرد اقتصادی و نظارت بر نظامات مالی نسبت به تولید ثروت و تأمین منابع بر اساس شرح وظایف تدوینی و ابلاغی برای اهداف عالی ارتش جمهوری اسلامی ایران اقدام نماید.

 

تعاونی مسکن بتاجا (بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی)

 

لیست پروژه‌های مسکن ارتش

به طور اجمالی می‌توان لیست پروژه‌های مسکن ارتش که به ۴ بخش تقسیم می‌شود را به شرح زیر عنوان کرد:

  • تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش: برج‌های B6 و H2
  • تعاونی مسکن پدافند نیروی هوایی ارتش: دو برج ۳۰ و ۴۰ طبقه در غرب شهرک چیتگر
  • تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش: چهار برج ۴۰ طبقه در مجموع ۱۴۲۸ واحد مسکونی در پهنه C شهرک چیتگر
  • تعاونی مسکن نیروی دریایی: برج ۴۱ طبقه مرجان در پهنه C شهرک چیتگر
  • پیش فروش تعاونی مسکن ارتش

 

تعاونی نامی اریکه پارسیان + معرفی پروژه های تعاونی اریکه پارسیان منطقه ۲۲

 

اگر قصد خرید برج‌های تعاونی مسکن ارتش را دارید، پیش فروش مسکن ارتش در برخی از پروژه‌ها به اتمام رسیده است اما برای پروژه‌هایی که هنور به اتمام نرسیده‌‌اند می‌توانید برای پیش خرید اقدام و با خرید امتیاز از اعضای تعاونی ارتش شوید. علاوه بر کارکنان ارتش همه افراد می‌توانند نسبت به خرید امتیاز این برج‌ها اقدام کنند.

شما می توانید از این طریق پیش خرید واحد در منطقه ۲۲ را انجام دهید.

 

تعاونی مسکن بتاجا (بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی)

 

قیمت روز امتیاز پروژه چیتگر ارتش

پیش فروش تعاونی ارتش به صورت امتیاز است که می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌‌اید از یک تا چند امتیاز را خریداری کنید. سپس با توجه به میزان واریزی در ابتدا، متراژ واحدها و امکانات موجود، اقساط تعیین و تا زمان تحویل واحد مورد نظر باید اقساط را پرداخت کنید. اگر در پرداخت اقساط خوش حسابی کرده باشید، رتبه‌بندی شده و بر اساس رتبه به دست آمده انتخاب طبقه و واحد مسکونی انجام می‌شود. هر یک از پروژه‌هایی که در حال ساخت هستند، شرایط خاصی را برای پیش فروش در نظر گرفته‌‌اند که یکی از شرایط تعیین دقیق زمان تحویل پروژه است. این موضوع از مهمترین عواملی است که باید در هنگام پیش خرید آپارتمان های تعاونی مسکن ارتش به آن دقت داشته باشید. قیمت روز امتیاز پروژه تعاونی ارتش بستگی به پیشرفت پروژه دارد. از این رو توصیه می‌شود برای اطلاع از قیمت روز امتیاز پروژه ارتش چیتگر به منابع معتبر مراجعه کنید.

 


 

شما برای خرید و یا مشاوره در مورد پروژه های پیش فروش دیگر  امتیازات منطقه ۲۲ می‌توانید با مشاورین ما در مجموعه کلبینو تماس بگیرید.

 

◀ جهت اطلاع بیشتر صفحه کلبینو را دنبال کنید !

 

۰۲۱-۴۴۷۶۵۵۱۰