مشاور جهت پیش فروش فروش  اجاره در منطقه 22 تهران

کلبینو دپارتمان املاک منطقه 22 تهران چیتگر پیش فروش امتیاز های منطقه

آشنایی کامل با برج تریتیوم ۱ چیتگر

آشنایی کامل با برج تریتیوم 1 چیتگر
خلاصه مطلب :

آشنایی کامل با برج تریتیوم ۱ چیتگر   پروژه برج تریتیوم ۱ از برج های لوکس منطقه ۲۲ و از جمله پروژه های شخصی ساز است و بر خلاف دیگر پروژه های منطقه قیمت اعلام شده در زمان پیش فروش برج تریتیوم ۱ که در قرارداد نیز ذکر شده است.  قیمت برج تریتیوم ۱ قیمت […]

آشنایی کامل با برج تریتیوم ۱ چیتگر

 

پروژه برج تریتیوم ۱ از برج های لوکس منطقه ۲۲ و از جمله پروژه های شخصی ساز است و بر خلاف دیگر پروژه های منطقه قیمت اعلام شده در زمان پیش فروش برج تریتیوم ۱ که در قرارداد نیز ذکر شده است.

 قیمت برج تریتیوم ۱ قیمت قطعی بوده و تورم در آن تاثیری نخواهد داشت و همچنین در متن قرارداد این نکته ذکر شده است که در صورت تخطی از هر یک از تعهدات اعلام شده شرکت سازنده موظف به پرداخت جریمه ی دیرکرد به خریدار محترم خواهد بود.

برج تریتیوم ۱ در منطقه ۲۲، غرب دریاچه شهدای خلیج فارس، دقیقا در چند قدمی دریاچه واقع شده است.

موقعیت مکانی پروژه تریتیوم ۱ یکی از محاسن این پروژه به حساب می آید و برج تریتیوم ۱ را به اصلی ترین گزینه خریداران واحد های ویو دریاچه تبدیل میکند.

 این برج جزو محدود بودن برج های شخصی ساز منطقه۲۲ است که توسط شرکت نیکان سازه ساخته شده است و ناگفته نماند مراحل ساخت این پروژه به اتمام رسیده و واحد های برج تریتیوم ۱ از ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ به مالکین تحویل داده شده است.

 در صورتی که مایل به پیش خرید پروژه های مشابه با این پروژه هستید میتوانید از پروژه مروارید دیدن فرمایید.

مجتمع مسکونی تریتیوم ۱ در زمینی به مساحت ۵۱۵۰ بنا شده است.

این پروژه در ۲۶ طبقه با زیربنایی حدود ۴۲۰۰ متر مربع و مشاعاتی حدود ۱۷۵۰۰ مترمربع احداث گردید است.

از تعداد ۲۶ طبقه برج، تعداد ۲۱ طبقه مسکونی و ۴ طبقه پارکینگ با فضای بسیار مناسبی جهت پارک حدود ۲۱۴ خودرو می باشد.

 این تعداد پارکینگ حتی فضای کافی برای پارک خودروهای ساکنان و میهمانان را نیز فراهم می کند.

همه واحدها ۱۵۸ متری و سه خوابه هستند که با طراحی انجام شده یکی از اتاق های خواب، به صورت مستر است.

 با این تعداد واحد و متراژ در چنین زیربنایی می توان حدس زد که فضای راهروی واحداها بسیار مناسب بوده و دارای نورگیر عالی می باشند.

تعبیه نور مخفی با رنگ بندی دلخواه در سقف سبب شده است که ساکنین بتوانند دکوراسیون داخلی را با تم مورد علاقه خود و حتی متناسب با مبلمان تنظیم نمایند.

با وجود پنجره های دوجداره تمام قد در واحدها، بهره گیری حداکثری از نور و منظره برای ساکنین فراهم شده است. بعضی واحدها از چشم انداز زیبای دریاچه و برخی دیگر از آب نمای ایران مال بهره مند گردیده و ساکنین آن از دیدن این مناظر لذت می برند.

این پنجره ها به گونه ای تعبیه شده اند که امکان تنظیم نور به صورت هوشمند را فراهم می کنند. البته همانظور که می دانید هزینه نصب این پنجره ها با شیشه های تمام قد بالاست و هر سازنده ای تمایل به استفاده از آن را ندارد.

 

مشخصات کلی پروژه نارنجستان ۵ + پیش فروش امتیاز جدول واریزی

 

هر بلوک دارای ۲ لاین آسانسور نفربر و باری هست که با وجود این آسانسورها و نظر به تعداد واحدها، ساکنین دچار ترافیک تردد در داخل برج نخواهند بود که این خود یکی از مزایای بسیار بزرگ به شمار می رود.

 

آشنایی کامل با برج تریتیوم 1 چیتگر

 

امکانات

اگر بخواهیم سایر امکانات برج را نام ببریم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

لابی و سالن اجتماعات در هر برج

سالن چند منظوره فرهنگی، تفریحی

روف گاردن

سالن ورزشی

دوربین مداربسته

سیستم مانیتورینگ هوشمند

مجهز به سیستم فیبر نوری

کلیه آپارتمانها مجهز به سیستم هوشمند میباشند

دارای لاندری روم

استخر، سونا و‌ جکوزی

در کنار این امکانات می توان به وجود یک آب نمای بسیار زیبا در داخل برج مسکونی تریتیوم منطقه ۲۲ تهران اشاره کرد.

 این آب نما با ارتفاع ۱۲ متر و طول ۲۰ متر مشرف به سالن های چند منظوره بوده و چشم انداز آن از استخر قابل مشاهده است.

وجود روف گاردن در پشت بام برج ها یک ویژگی بسیار منحصر به فرد برای مجتمع مسکونی تریتیوم و ساکنین آن می باشد.

 با منظره بی نظیر بر فراز پشت بام و طراحی بسیار زیبای روف گاردن در زیر هلی پد برج سبب شده است که ساکنین برج چه در فصل گرما و چه در فصول سرد سال با آرامش و لذت بتوانند در کنار خانواده های خود و با کمترین تردد از اوقات فراغت لذت ببرند.

پروژه تریتیوم به دلیل اینکه در یکی از بهترین نقاط منطقه ۲۲ قرار گرفته است بنابراین از آب و هوای خوبی برخوردار بوده و گزینه ی مناسبی برای سکونت و سرمایه گذاری میباشد . مطمئن باشید در صورت سرمایه گذاری در این پروژه ی لوکس و زیبا با سود خوبی در آینده رو به رو خواهید شد.

 

آشنایی کامل با برج تریتیوم 1 چیتگر

 

دسترسی ها

پروژه تریتیوم ۱ دارای دسترسی های راحت و آسان به بزرگراه شهید خرازی ، شهید حکیم ، اتوبان تهران – کرج و آزادگان میباشد که شریان های اصلی شهر تهران بزرگ میباشند و از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

پروژه تریتیوم ۱ به دلیل موقعیتی که دارای میباشد به قطب های گردشگری منطقه ۲۲ همچون پارک جنگلی چیتگر ،دریاچه چیتگر ( دریاچه شهدای خلیج فارس ) دسترسی دارد همچنین این

پروژه به بازار بزرگ ایران ( ایران مال ) و مجتمع رفاهی تفریحی باملند نیز دسترسی دارد.

 

معرفی برج سفید در منطقه ۲۲

 

قیمت برج تریتیوم ۱

پرداختی اعضاء به صورت پنجاه درصد مبلغ پروژه نقدی ، سی و پنج درصد به صورت اقساط و مابقی هنگام تحویل سند می باشد.

با توجه به نحوه قرارداد یکی از مهم ترین فاکتورها و مزایای عالی آن، پیش بینی قیمت ثابت است. این یعنی آن که بدون توجه به تورم هزینه های ساخت و رشد تصاعدی قیمت ها، قیمت قرارداد اعضاء تغییر پیدا نخواهد کرد.

این مزیت سبب می شود که هر سرمایه گذاری با اطمینان خاطر نسبت به خرید آپارتمان اقدام نماید.

علاوه بر این تعهدف شرکت سازنده پرداخت ضررو زیان در صورت عدم تحویل به موقع را نیز تعهد نموده است که موجب اطمینان خاطر بیشتر خریداران ملکی این برج شده است.

در انتها لازم است مجدد بگوییم که برج تریتیوم در غرب دریاچه چیتگر یکی از لوکس ترین ساختمان های منطقه ۲۲ تهران می باشد که از نظر طراحی و ساخت فضای مدرن، آرام و شادی را برای ساکنین پیش بینی کرده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت در خصوص پروژه تریتیوم ۱ میتوانید با کارشناسان متخصص پروژه  املاک کلبینو تماس حاصل فرمایید.

 


 

شما برای خرید و یا مشاوره در مورد پروژه های پیش فروش دیگر  امتیازات منطقه ۲۲ می‌توانید با مشاورین ما در مجموعه کلبینو تماس بگیرید.

 

◀ جهت اطلاع بیشتر صفحه کلبینو را دنبال کنید !

 

۰۲۱-۴۴۷۶۵۵۱۰