مشاور جهت پیش فروش فروش  اجاره در منطقه 22 تهران

کلبینو دپارتمان املاک منطقه 22 تهران چیتگر پیش فروش امتیاز های منطقه

تعاونی مسکن چیست؟

تعاونی مسکن چیست؟ خرید مطمئن مستقیم پیش فروش خرید منطقه 22 تهران چیتگر
خلاصه مطلب :

تعاونی مسکن در این مقاله قصد داریم به مفهوم، چگونگی واهداف تأسیس و شکل گیری یک تعاونی و همچنین به معرفی تعاونی‌های معتبر و فعال درمنطقه ۲۲ بپردازیم. همانطور که می‌دانید تعاونی مجموعه ای از افراد‌ست که در جهت اهداف و منافع مشترک با قراردادن سرمایه‌ی مشخص و طبق قانون و اساسنامه گرد هم آمده […]

تعاونی مسکن

در این مقاله قصد داریم به مفهوم، چگونگی واهداف تأسیس و شکل گیری یک تعاونی و همچنین به معرفی تعاونی‌های معتبر و فعال درمنطقه ۲۲ بپردازیم.

همانطور که می‌دانید تعاونی مجموعه ای از افراد‌ست که در جهت اهداف و منافع مشترک با قراردادن سرمایه‌ی مشخص و طبق قانون و اساسنامه گرد هم آمده و فعالیت می‌کنند. تعاونی‌ها طبق فعالیتی که انجام می‌دهند به دو دسته‌ی: ۱-تولیدی ۲- توزیعی و از لحاظ عضویت به دو گروه: ۱- عام ۲- خاص .

 

تعاونی مسکن چیست؟

تعاونی مسکن، شخصیتی حقوقی‌ست که با سرمایه گذاری چند شخص حقیقی به هدف یکی از موارد زیرتشکیل میشود:

خرید زمین، ساختمان و … سپس واگذاری آنها به اعضای تعاونی با شرایط اقساط و یا نقد•

  • ارائه خدماتی از قبیل خدمات مهندسی و معماری و نقشه کشی
  • خرید واحدهای نیمه تمام و واگذاری آنها به اعضا تعاونی
  • ایجاد تأسیسات عمومی جهت استفاده اعضا تعاونی.

و…
تفاوت ساخت پروژه در تعاونی و به صورت شخصی چیست؟
در صورتیکه بخواهیم اقدام به پیش خرید ملک کنیم باید با تفاوت بین دو روش ساخت مسکن (ساخت توسط تعاونی و یا به صورت شخصی) آشنا باشیم.برای کسب این مهم، در این قسمت به این موضوع می‌پردازیم.

ساخت پروژه زیرنظر تعاونی مسکن

در پروژه های تعاونی ساز هیئت مدیره از خود اعضا می‌باشند و بدون کسب سود و با سرمایه خود اعضا پروژه به پایان می‌رسد. همچنین در این نوع پیش خرید، شما فقط قیمت تمام شده‌ی واحد را پرداخت می‌کنید و در مورد اعتبار سازنده خیالتان راحت است. در ساخت توسط تعاونی شما از مشخصات واحد خود از قبیل طبقه و جهت آن تا زمان انتخاب واحد اطلاعی نداشته و اولویت انتخاب براساس خوش حسابی شما در پرداخت بموقع اقساط تعیین می‌گردد.

ساخت توسط سازنده شخصی:

برای شناخت و اطمینان به یک پروژه با سازنده شخصی شما می‌توانید به رزومه سازنده آن رجوع کنید زیرا که اعتبار، تعهد و خوش قولی یک سازنده و همچنین کیفیت ساخت و متریال مصرفی را از طریق آشنایی با پروژه‌‌های تحویل داده شده آن مشخص می‌گردد.در پروژه‌های شخصی‌ساز قیمت واحد شامل بهای زمین، قیمت تمام شده‌ی ساخت و سود سازنده می‌باشد و از همان ابتدا طبقه و جهت و متراژ واحد پیش خریدی شما مشخص بوده و همچنین تاریخی جهت تحویل معین می‌گردد که در صورت عدم تحویل بموقع سازنده متعهد می‌گردد مبلغی را به عنوان ضرر و زیان به شما پرداخت کند.

تعاونی‌های مسکن فعال در منطقه ۲۲

تعاونی سپاشهر

یکی از تعاونی‌های بنام و معتبر منطقه ۲۲ (چیتگر)، شرکت تعاونی سازور پایداران ابنیه شهر(سپاشهر) میباشد که در حال حاضر پروژه‌های بانک ملی(ایران)، سفیر، کامرانیه، دیپلمات و الهیه — فرشته را بصورت فعال در حال ساخت دارد.

 

تعاونی ابنیه آکام

شرکت تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام از دیگر تعاونی‌های منطقه ۲۲ می‌باشد که در حال حاضر پروژه‌ عظیم نارنجستان را در ۴ لوکیشن متفاوت در دست ساخت دارد.

 

تعاونی ابنیه شهید همت

یکی از سازندگان بنام و معتبر منطقه ۲۲ تعاونی ابنیه شهید همت است که در سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را بصورت یک تعاونی مستقل و با پروژه لوکس اداری – تجاری لکسون آغاز کرد. از دیگر پروژه‌های این تعاونی می‌توان به : پروژه فرزانگان، پروژه آسمان آبی و سه پروژه البرز و الوند و زاگرس (لکسون۲) که از نام رشته کوه‌های ایران گرفته شده است اشاره کرد.

 

تعاونی هوا فضا سپاه

تعاونی هوافضا سپاه از تعاونی‌های بسیار فعال و معتبر با رزومه‌ای درخشان در زمینه ساخت، در منطقه ۲۲ تهران می‌باشد.از پروژه‌های این تعاونی می‌توان از پروژه شمیم رحمت که در ۳ فاز با نام‌های : زیتون، امپریال و نخل می‌باشد نام برد، همچنین از دیگر پروژه‌های این تعاونی پروژه بزرگ شهید خرازی است که از پروژه‌های نام آشنای این منطقه می‌باشد.

 

بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی (بتاجا)

تعاونی بتاجا با هدف تأمین مسکن برای کارکنان ارتش، پروژه‌های بسیاری را در منطقه ۲۲ در چند پهنه با تقسیم‌بندی به نام‌های A B C D E اجرا کرده است، که هر پهنه خود شامل چندین برج با امکانات رفاهی کامل می‌باشد.

 

تعاونی نامی اریکه پارسیان

از تعاونی‌های معتبر با رزومه درخشان در منطقه ۲۲ می‌توان به تعاونی نامی اریکه پارسیان اشاره کرد که در حال حاضر پروژه‌های شناخته شده‌ی مروارید۱(بقیه‌الله۱)، مروارید۲(بقیه‌الله ۲) و میلان را در دست ساخت دارد که پروژه‌ی مروارید ۱ تحویل داده شده است.

 

تعاونی مسکن شهید همت

از جمله تعاونی‌های پویا و پیشرو در زمینه ساخت و ساز در این منطقه تعاونی مسکن شهید همت است که پروژه‌های بنام پاسارگاد ۱و۲، آرتمیس و سرو را در رزومه خود دارد.

 

تعاونی مسکن آشیان آفرین آسایش

این تعاونی از دیگر تعاونی‌های فعال منطقه چیتگر می‌باشد که پروژه‌های اطلس ۲،۱و ۳ که با نام خاتم نیز شناخته شده می‌باشد را در دست ساخت دارد.

 

تعاونی مسکن آرین سازه

تعاونی مسکن آرین سازه با پروژه‌های مسکونی ستین، پروژه‌ی پدافند ارتش و پروژه‌ی افرا از تعاونی‌های سازنده‌ی حال حاضر منطقه ۲۲ می‌باشد.

 

تعاونی مسکن مهر ایثار یاران

تعاونی مسکن مهر ایثار یاران تعاونی سازنده پروژه یاران می‌باشد که در منطقه ۲۲ در حال ساخت است.

 

نکات مهم در انتخاب تعاونی

همانطور که می‌دانید جهت خرید و یا پیش‌خرید مطمئن و سودآور از تعاونی و یا شخص باید قبل از اقدام به خرید اطلاعاتی در مورد فروشنده جمع‌آوری کرده تا بتوانید به بهترین هدف جهت سرمایه‌گذاری نائل گردید. در صورت خرید از سازنده شخصی بهترین گزینه شناخت و آشنایی با پیشینه و یا رزومه کاری شخص می‌باشد . کسب اطلاعاتی از قبیل تعداد پروژه های انجام شده، تحویل بموقع ، متریال مورد استفاده در سازه و همچنین صحبت با خریداران یک پروژه‌ می‌تواند به شما در امر تصمیم‌گیری کمک کند. و همچنین در صورت اقدام به

خرید از تعاونی می‌توانید به مواردی از قبیل هیئت مدیره و کادر تعاونی، همچنین پروژه‌های انجام شده، تحویل بموقع، پروژه‌ٔهای فعال در منطقه و اینکه آیا این تعاونی شخصی می‌باشد و یا زیر نظر و با پشتیبانی ارگان خاصی در حال ساخت و ساز می‌باشد .

 

نکات مورد برای خرید خانه در منطقه ۲۲

بهترین تعاونی‌های منطقه ۲۲

اگر با منطقه‌ی ۲۲ آشنایی داشته باشید قطعا به این موضوع واقف هستید که به دلیل موقعیت این منطقه و شرایط مساعد جهت ساخت و ساز، تعاونی‌ها و اشخاص زیادی در این زمینه فعالیت دارند. جهت شناخت تعاونی‌های برتر منطقه هنگام خرید و یا پیش خرید حتما رزومه سازنده را بررسی کنید تا دچار مشکل نشوید.

 

امتیاز تعاونی مسکن دریاچه چیتگر چگونه معامله می‌شود؟

یکی از مراحل مهم در امر پیش‌خرید، نحوه خرید و نقل و انتقال آن می‌باشد. از مطمئن‌‌ترین راه‌های خرید، نقل و انتقال امتیاز در خود تعاونی می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به تعاونی مورد نظر تمامی استعلام‌های لازم برای یک خرید مطمئن و کامل مانند اطلاعات دقیق خود پروژه (از قبیل لوکیشن، مشخصات پروژه، زمان تحویل و …)، رتبه امتیاز، میزان اقساط پرداختی و … انجام دهید.

 

 

 

◀ جهت اطلاع بیشتر صفحه کلبینو را دنبال کنید !