مشاور جهت پیش فروش فروش  اجاره در منطقه 22 تهران

کلبینو دپارتمان املاک منطقه 22 تهران چیتگر پیش فروش امتیاز های منطقه

تعاونی نوین ساز ابنیه آکام

تعاونی نوین ساز ابنیه آکام خرید فروش امتیاز پیش فروش برج نارنجستان 1 2 3 4 5
خلاصه مطلب :

تعاونی نوین ساز ابنیه آکام همانطور که می‌دانید منطقه ۲۲ تهران یکی از مناطق رو به رشد و فعال در زمینه ساخت و ساز است، به همین منظور تعاونی‌های بسیاری در این زمینه در منطقه تأسیس شده و اقدام به ساخت و اجرای پروژه‌های مسکونی ، تجاری و اداری نموده‌اند. تعاونی ابنیه آکام یکی از […]

تعاونی نوین ساز ابنیه آکام

همانطور که می‌دانید منطقه ۲۲ تهران یکی از مناطق رو به رشد و فعال در زمینه ساخت و ساز است، به همین منظور تعاونی‌های بسیاری در این زمینه در منطقه تأسیس شده و اقدام به ساخت و اجرای پروژه‌های مسکونی ، تجاری و اداری نموده‌اند. تعاونی ابنیه آکام یکی از تعاونی‌های مذکور است که در سال ۱۳۹۶ فعالیت‌های خود را در احداث پروژه‌های مسکونی آغاز نمود.

 

تعاونی مسکن چیست ؟ 

 

تعاونی نوین ساز ابنیه آکام با مدیریت جناب مهندس سعید پرهیزکار و به پشتوانه دو دهه تجربه و حضور موفق در حوزه مسکن با هدف ساخت واحدهای مسکونی باکیفیت و با قیمت مناسب در کلان شهر تهران پروژه‌های متعددی را در منطقه ۲۲ تهران در مرحله اجرا و تحویل دارد. از جمله پروژه‌های این تعاونی پروژه مانیا و پروژه بزرگ نارنجستان در ۴ فاز است.

در ادامه به توضیح پروژه‌های این تعاونی خواهیم پرداخت.

پروژه نارنجستان ۱

تعاونی نوین ساز ابنیه آکام خرید فروش واگذاری امتیاز نارنجستان 2 3 4 5

این پروژه سازه‌ای بتنی است که در کوهک، بلوار علوم و فنون واقع شده است.کاربری پروژه مسکونی می‌باشد و در قالب ۲ بلوک ۱۱ طبقه در جهت‌های شمالی و جنوبی، به تعداد ۸۴ واحد در مجموع هر دو بلوک طراحی شده است. هر بلوک دارای ۳ طبقه پارکینگ، ۱ طبقه لابی و ۷ طبقه مسکونی است . متراژ واحدها از ۱۰۲ متر تا ۱۵۰ متر می‌باشد.

نارنجستان ۱ از تمامی تجهیزات و امکانات رفاهی همچون:
سالن چند منظوره برای بازی کودکان
سیستم سرمایش و گرمایش مستقل برای هر واحد
دوربین مداربسته در فضاهای مشاع و فضاهای پارکینگ و نیز محوطه‌ها
نورپردازی نما
سیستم اعلان و اطفای حریق
یک دستگاه سوئیت سرایداری در طبقه همکف در هر برج
سالن اجتماعات برای برگزاری جلسات
درب ضد سرقت برای واحدها
پروژه نارنجستان۱ انتخاب واحد شده است و تا پایان ۱۴۰۱ بصورت کامل واگذار می‌شود.

 

پروژه نارنجستان ۲

تعاونی نوین ساز ابنیه آکام خرید فروش واگذاری امتیاز نارنجستان 2 3 4 5

یکی دیگر از پروژه‌های تعاونی ابنیه آکام نارنجستان۲ است، این پروژه نیز سازه‌ای بتنی است،که در کوهک، بلوار امام‌رضا واقع شده است. این پروژه نیز مسکونی است که در قالب ۲ بلوک شرقی و غربی به تعداد ۱۴ طبقه شامل ۲ طبقه پارکینگ، ۱ طبقه لابی و ۱۱ طبقه مسکونی به پایان رسیده است.
نارنجستان ۲ در مجموع دو برج، ۱۳۲ واحد با متراژ ۱۰۲ متر است. و از تمامی امکانات و تجهیزات رفاهی از جمله:

سیستم سرمایش و گرمایش مستقل برای هر واحد
دوربین مداربسته در فضاهای مشاع، فضاهای پارکینگ و نیز محوطه ها
سالن چندمنظوره برای بازی کودکان
نورپردازی نما
سیستم اعلان و اطفای حریق
یک دستگاه سوئیت سرایداری
درب ضد سرقت برای تمامی واحدها
سالن اجتماعات برای برگزاری جلسات

پروژه نارنجستان ۲ بصورت کامل به مالکین تحویل داده شده است و از ابتدای مهرماه ۱۴۰۱ قابل سکونت می‌باشد.

 

پروژه نارنجستان۳

تعاونی نوین ساز ابنیه آکام خرید فروش واگذاری امتیاز نارنجستان 2 3 4 5

سومین پروژه از سری پروژه‌های ابنیه آکام پروژه نارنجستان ۳ می‌باشد. این پروژه نیز همانند دیگر پروژه‌های این تعاونی سازه‌ای بتنی است که در قالب سه بلوک در بزرگراه شهید خرازی، شهرک مهسان واقع شده است و با بکارگیری مرغوب‌ترین مصالح ایرانی و رعایت مقررات ساختمانی و اصول ایمنی در حال اجرا می‌باشد و از بهترین سازه‌های منطقه ۲۲ می‌باشد.

هر بلوک از این پروژه دارای ۱۴ طبقه ( ۱۱ طبقه مسکونی، ۱ طبقه لابی و ۱ طبقه پارکینگ ) است، هر یک از برج‌های نارنجستان۳، شامل ۸۸ واحد است که در مجموع ۳ بلوک، ۲۶۴ واحد می‌باشد. متراژ واحدها ۱۴۹ متر است. و از تمامی امکانات رفاهی از قبیل سالن چند منظوره برای بازی کودکان، سالن اجتماعات برای جلسات، دوربین مداربسته در تمامی فضاهای برج، نورپردازی نما، ۹ دستگاه اسانسور و … برخوردار است.

در حال حاضر پروژه نارنجستان ۳ در مرحله پایان ساخت اسکلت است.و بصورت امتیاز خرید و فروش می‌شود . شما برای خرید امتیاز و اطلاع از شرایط کامل این پروژه می‌توانید با مشاورین ما در مجموعه کلبینو تماس بگیرید.

 

پروژه نارنجستان۴

تعاونی نوین ساز ابنیه آکام خرید فروش واگذاری امتیاز نارنجستان 2 3 4 5

آخرین پروژه از مجموع بزرگ تعاونی ابنیه آکام و نارنجستان، این پروژه می‌باشد که در منطقه ۲۲ تهران در بلوار اردستانی، خیابان آرش کمانگیر واقع شده است. این پروژه شامل یک برج ۱۵ طبقه می‌باشد که ۱۳ طبقه مسکونی، ۱ طبقه لابی و ۱ طبقه پارکینگ است.

این پروژه از ۳۴ واحد تشکیل شده است که از این تعداد ۲۰ واحد ۱۱۸ متری، ۱۲ واحد۱۵۵ متری و ۲ واحد دوبلکس ۲۹۰ متری می‌باشد. این برج دارای ۲ دستگاه آسانسور با قابلیت برانکاردبر است . و هر واحد دارای یک پارکینگ و یک انباری در ابعاد استاندارد مقررات ملی ساختمان است و دارای امکاناتی همانند دیگر برج‌ها مانند:

سالن چند منظوره برای بازی کودکان
سیستم سرمایش و گرمایش مستقل برای هر واحد
دوربین مداربسته در فضاهای مشاع، فضاهای پارکینگ‌ها و نیز محوطه‌ها
نورپردازی نما
سیستم اعلان و اطفای حریق
یک دستگاه سوئیت سرایداری در طبقه همکف
سالن اجتماعات برای برگزاری جلسات
درب ضد سرقت برای واحدها
استخر با دید کامل به دریا و جنگل
پنت‌هاوس ، جکوزی

نارنجستان ۴ در حال حاضر در مرحله‌ی اسکلت طبقه ۸ می‌باشد.و بصورت امتیاز خرید و فروش می‌شود. و شما برای خرید این پروژه می‌توانید با مشاورین ما در مجموعه کلبینو در تماس باشید.

 

 

نارنجستان ۵

اطلاعات این پروژه در حال بروزرسانی می باشد .

 

✅ قابل ذکر است تعاونی ابنیه آکام علاوه بر تهران، پروژه مانیا را در استان مازندران ، شهرستان
هچیرود، جاده قدیم هتل پارسیان خزر در حال ساخت دارد . که این پروژه در قالب یک بلوک ۱۵ طبقه به تعداد ۳۴ واحد در متراژهای متفاوت از ۱۱۸ تا ۲۹۰ متر با تمامی امکانات از جمله :

  • سالن بازی کودکان
  • سیستم اعلان و اطفای حریق
  • سالن اجتماعات
  • استخر و جکوزی
    و ….

طراحی شده است.


شما برای خرید و یا مشاوره در مورد پروژه های تعاونی ابنیه آکام و دیگر تعاونی‌ها و امتیازات منطقه ۲۲ می‌توانید با مشاورین ما در مجموعه کلبینو تماس بگیرید.

◀ جهت اطلاع بیشتر صفحه کلبینو را دنبال کنید !