مشاور جهت پیش فروش فروش  اجاره در منطقه 22 تهران

کلبینو دپارتمان املاک منطقه 22 تهران چیتگر پیش فروش امتیاز های منطقه

شهرک شهید باقری کجاست ؟

دسته :
خلاصه مطلب :

شهرک شهید باقری در منطقه ۲۲ شهرک شهید باقری یکی از شهرک‌های منطقه ۲۲ تهران است که در شمال غربی این منطقه و در مجاورت پارک جنگلی و دریاچه چیتگر قرار دارد. این شهرک در سال ۱۳۷۶ توسط بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخته شد و در حال حاضر حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت […]

شهرک شهید باقری در منطقه ۲۲

شهرک شهید باقری یکی از شهرک‌های منطقه ۲۲ تهران است که در شمال غربی این منطقه و در مجاورت پارک جنگلی و دریاچه چیتگر قرار دارد. این شهرک در سال ۱۳۷۶ توسط بنیاد تعاون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخته شد و در حال حاضر حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

شهرک شهید باقری از نظر موقعیت جغرافیایی، یکی از خوش آب و هواترین شهرک‌های تهران است. این شهرک در مجاورت پارک جنگلی چیتگر قرار دارد و از هوای پاک و مطبوعی برخوردار است. همچنین، دسترسی خوبی به دریاچه چیتگر دارد و ساکنان این شهرک می‌توانند از امکانات تفریحی و گردشگری دریاچه چیتگر بهره مند شوند.

شهرک شهید باقری از نظر امکانات رفاهی و خدماتی، یکی از کامل‌ترین شهرک‌های تهران است. این شهرک دارای امکاناتی مانند مراکز خرید، مراکز درمانی، مدارس، مهدکودک‌ها، پارک‌ها، و زمین‌های ورزشی است. همچنین، دسترسی خوبی به اتوبان‌های تهران-کرج و تهران-شمال دارد و ساکنان این شهرک می‌توانند به راحتی به سایر نقاط تهران و حومه دسترسی داشته باشند.

از جمله ویژگی‌های شهرک شهید باقری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی به امکانات تفریحی و گردشگری
  • امکانات رفاهی و خدماتی کامل
  • دسترسی خوب به اتوبان‌های اصلی تهران
  • قیمت مناسب املاک

شهرک شهید باقری یکی از گزینه‌های مناسب برای افرادی است که به دنبال یک زندگی آرام و با کیفیت در تهران هستند. این شهرک از نظر موقعیت جغرافیایی، امکانات رفاهی و خدماتی، و قیمت املاک، از شرایط مناسبی برخوردار است.