مشاور جهت پیش فروش فروش  اجاره در منطقه 22 تهران

کلبینو دپارتمان املاک منطقه 22 تهران چیتگر پیش فروش امتیاز های منطقه

پروژه بقیه الله ۲ + امتیاز جدول واریزی و اطلاعات کامل

پروژه بقیه الله 2 + امتیاز جدول واریزی و اطلاعات کامل
خلاصه مطلب :

پروژه بقیه الله ۲ + امتیاز جدول واریزی و اطلاعات کامل مشخصات کلی پروژه پروژه مروارید ۲ در قالب یک برج ۳۱ طبقه (۴ طبقه منفی+۱ طبقه لابی+ ۲۵ طبقه مثبت) با متراژهای ۱۲۵ ، ۱۴۵ و ۱۵۵ متری با تعداد ۸ واحد در هر طبقه (در مجموع ۲۰۸ واحد) در بلوک E8 مروارید شهر […]

پروژه بقیه الله ۲ + امتیاز جدول واریزی و اطلاعات کامل

مشخصات کلی پروژه

پروژه مروارید ۲ در قالب یک برج ۳۱ طبقه (۴ طبقه منفی+۱ طبقه لابی+ ۲۵ طبقه مثبت) با متراژهای ۱۲۵ ، ۱۴۵ و ۱۵۵ متری با تعداد ۸ واحد در هر طبقه (در مجموع ۲۰۸ واحد) در بلوک E8 مروارید شهر در حال ساخت است. این پروژه هم اکنون در مرحله نازک کاری با تحویل مهر ماه ۱۴۰۳ در حال ساخت می باشد.

سازنده این پروژه، شرکت ساختمانی نامی اریکه پارسیان است که با رزومه ی ساخت برج مروارید ۱ بقیه اله (افرا) در مرواریدشهر ( تحویل) یکی از سازندگان خوشنام منطقه می باشد که پروژه مروارید ۲ نیز در زمان ثبت نام و پذیره نویسی با استقبال بسیار خوبی روبرو شد.

ظلع شمالی مروارید شهر نیز چند خروجی به بزرگراه خرازی وجود دارد، برج مسکونی پروژه بقیه الله ۲ (مروارید)(افرا ۲) دسترسی مناسبی به اتوبان همت و خرازی دارد. دسترسی به شهرک دانشگاه شریف، دسترسی آسان به الهیه غرب و همچنین پارک و دریاچه چیتگر، دسترسی مناسب به مترو وردآورد، ایستگاه پمپ بنزین و … از نکات قابل توجه در موقعیت مکانی این برج به شمار می رود.

این منطقه به واسطه داشتن آب هوای مناسب و اماکن تفریحی نظیر دریاچه خلیج فارس، آبشار تهران، ایران مال و … و اماکن تجاری مدرن نظیر ایران مال، آرتمیس، رزمال، تهران مال و … برای سرمایه گذاری پیشرفت چشم گیری نسبت به دیگر مناطق تهران دارد.

 

برج مهتاب ۲ مروارید شهر + پیش فروش خرید جدول واریزی

 

امکانات پروژه بقیه اله ۲

از امکانات این برج می توان موارد زیر را نام برد:

آسانسور/ سالن اجتماعات/ اشپزخانه ی اپن/ ریموت پارکینگ/ اینترنت/  / wifi /لابی/ گرمایش مرکزی/ ویو کوه/ نقاشی شده/ پارکینگ/ پنجره /دوجداره upvc خروجی اضطراری/ کمد دیواری/ سرمایش و گرمایش/ مرکزی(چیلر)/ انباری/ فضای سبز/ سرایدار/ دوربین مداربسته /بالکن/ آیفون تصویری/ سالن ورزشی/ حیاط/ خواب

 

پروژه بقیه الله 2 + امتیاز جدول واریزی و اطلاعات کامل

 

قیمت  پروژه مروارید ۲ 

در پروژه مروارید ۲ تعاونی نامی اریکه پارسیان تا کنون به طور میانگین به ازای هر متر ۸.۴۰۰ میلیون پرداخت شده است. هم چنین اقساط ساخت اعلام شده برای سال ۱۴۰۲ به صورت دوره ای هر سه ماه یکبار می باشد.

واحدهای پروژه مروارید۲ به صورت امتیاز و واریزی خرید و فروش می شوند و تمامی اعضا دارای دفترچه مالکیت بوده و در دفتر شرکت نامی اریکه پارسیان به صورت قطعی قابل نقل و انتقال و واگذاری می باشند.

 

واریزی به روز اعضای پروژه مروارید ۲ با احتساب قسط ۳۰ دی ۱۴۰۲ به تفکیک متراژ به شرح جدول زیر می باشد:

متراژ

واریزی (تومان)

۱۲۵

۱.۹۳۰.۰۰۰.۰۰۰

۱۴۵

۲.۲۱۰.۰۰۰.۰۰۰

۱۵۵

۲.۳۸۰.۰۰۰.۰۰۰

 

 

اقساط پروژه مروارید ۲ نیز برای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ به تفکیک متراژ به شرح جدول زیر می باشد:

 

متراژ

اقساط (تومان)

۱۲۵

۲۹۰.۰۰۰.۰۰۰

۱۴۵

۳۴۰.۰۰۰.۰۰۰

۱۵۵

۳۶۰.۰۰۰.۰۰۰

 

 

 

 

زمان تحویل پروژه مروارید ۲ 

تاریخ تحویل پروژه مروارید بقیه الله دو طبق اعلام تعاونی مهر ماه ۱۴۰۳ هست و با توجه به پیشرفت فوق العاده پروژه انتظار می رود واحد ها به موقع تحویل شود.

 

پروژه بقیه الله 2 + امتیاز جدول واریزی و اطلاعات کامل

 

 

دسترسی برج بقیه الله ۲

دسترسی این برج به بزرگراه شهید خرازی، بزرگراه همت و اتوبان تهران-کرج و نزدیکی به ایستگاه اتوبوس چیتگر و مترو چیتگر رفت و آمد را برای اهالی این برج آسان می سازد .

 

معرفی کامل پارک آبی اُپارک منطقه ۲۲

 

تحلیل پروژه مروارید بقیه الله ۲ 

این شرکت با عملکرد عالی در اولین پروژه خود، نام و اعتبارش را در منطقه ۲۲ تثبیت نموده و با اطمینانی که برای خود و مشتریان خود ایجاد نموده است با شروع سومین پروژه خود یعنی  پروژه مرواریدبقیه اله۳ (میلان) در شهرک مرواریدشهر در صدد آن است که بتواند فاز۲ و ۳ از مجموعه برج هایش را با فاصله زمانی کوتاهی نسبت به هم به سرانجام رسانده و تحویل اعضا دهد.

قرارگیری پروژه در یکی از بهترین موقعیت های مکانی شهرک مرواریدشهر همچنین طراحی مناسب نقشه واحدهایش به همراه سرعت عمل و کیفیت خوب در ساخت و اجرا این پروژه در کنار رزومه مناسب از خود شرکت، اصلی ترین مزایای پروژه مروارید بقیه اله۲ می باشند.

نکته دیگر اینکه این پروژه در قسمت شمال شرقی شهرک مروارید شهر (سر شهرک) ساخته می شود، واحد های شمالی های این برج ویو ابدی کوهستان دارند و از جنوب هم با توجه به فاصله ای که با برج مقابل دارد ویو قابل قبولی دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مجرب در مسکن کلبینو تماس حاصل فرمایید .

 


 

شما برای خرید و یا مشاوره در مورد پروژه های پیش فروش دیگر  امتیازات منطقه ۲۲ می‌توانید با مشاورین ما در مجموعه کلبینو تماس بگیرید.

 

◀ جهت اطلاع بیشتر صفحه کلبینو را دنبال کنید !

 

۰۲۱-۴۴۷۶۵۵۱۰