مشاور جهت پیش فروش فروش  اجاره در منطقه 22 تهران

کلبینو دپارتمان املاک منطقه 22 تهران چیتگر پیش فروش امتیاز های منطقه

پروژه سفیر۱ سپاشهر S2 معرفی کامل + جدول واریزی

پروژه سفیر1 سپاشهر S2 معرفی کامل + جدول واریزی
خلاصه مطلب :

پروژه سفیر۱ یا S2 مشخصات کلی پروژه سفیر پروژه سفیر ۱ دارای ۳۱ طبقه است که ۲۵ طبقه آن مسکونی، ۱ طبقه لابی و ۵ طبقه آن منفی می‌ باشد. هر طبقه نیز از ۵ واحد تشکیل شده و واحد های آن دارای ۳ تیپ متراژ ۱۰۰، ۱۴۰ و ۱۵۵ متر هستند. تعاونی سازنده تعاونی […]

پروژه سفیر۱ یا S2

مشخصات کلی پروژه سفیر

پروژه سفیر ۱ دارای ۳۱ طبقه است که ۲۵ طبقه آن مسکونی، ۱ طبقه لابی و ۵ طبقه آن منفی می‌ باشد. هر طبقه نیز از ۵ واحد تشکیل شده و واحد های آن دارای ۳ تیپ متراژ ۱۰۰، ۱۴۰ و ۱۵۵ متر هستند.
تعاونی سازنده تعاونی سپاشهر
لوکیشن شهرک مروارید شهر بلوک S2
مرحله ساخت اسکلت طبقه ۱۷ + دیوارچینی
متراژ ۱۳۵ تا ۱۴۵ مبنا ۱۳۵ متر
۱ بلوک ۳۱ طبقه (۵ پارکینگ ۱ لابی ۲۵ مسکونی)
تحویل دو سال و نیم
حداقل مبلغ سرمایه گذاری ۴.۲۱۵ میلیارد تومان

قیمت پروژه سفیر۱ یا S2

قیمت پروژه سفیر S2 در تاریخ دی ماه سال ۱۴۰۲ بر اساس واریزی هزینه زمین تراکم و گودبرداری بعلاوه حق امتیاز محاسبه میشود

مبلغ(تومان)               مورد
  ۲۲۱۵                  واریزی به روز پروژه سفیر
  ؟                     حق امتیاز در دی ماه ۱۴۰۲

از آنجایی که انتخاب واحد بر اساس واریزی به موقع اقساط و نداشتن بدهی رتبه بندی خواهد شد و ضریب طبقات نیز جدا دریافت خواهد شد لذا میبایست قبل از خرید امتیاز نسبت به دریافت استعلامات لازم از طریق ما اقدام فرمائید .
اقساط اعلام شده در سال ۱۴۰۲ هر دوماه ونیم ۱۸۰ میلیون تومان میباشد برای کسب اطلاعات پیرامون قیمت امتیاز و نحوه خرید و فروش پروژه با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید

 

میزان پیشرفت پروژه سفیر مروارید شهر

پروژه سفیر مروارید شهر اسکلت فلزی و با اتصالات پیچ و مهره اجرا می شود. هم اکنون در خرداد ماه ۱۴۰۲ اسکلت تا طبقه هفدهم مثبت اجرا شده و دیوارچینی هم تا طبقه چهاردهم انجام شده و کار اجرای پروژه با سرعت فوق العاده ای در حال انجا است.

 

امکانات پروژه سفیر

امکانات پروژه سفیر یک به شرح زیر میباشد . توجه داشته باشید که امکانات ایجاد شده در این پروژه در سطح استاندارد برج های این منطقه لحاظ شده است و البته اگر بخواهیم با برج های برندی که سازندگان منطقه ۱ جدیدا در منطقه ۲۲ مشغول به ساخت هستند مقایسه نماییم امکانات و متریال بسیار بیشتری دارا میباشند اما قیمت تمام شده آنها نیز بالاتر است به همین دلیل انتخاب برج هایی با امکانات متوسط برای سرمایه گذاری میتواند در آینده به فروش راحت تر آن نیز کمک نماید

از جمله امکانات رفاهی پروژه سفیر ۱، می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود
• پارکینگ و انباری اختصاصی برای هر واحد
• دارای سالن اجتماعات بزرگ و مجهز
• دارای اتاق کنفرانس
• مجهز به سالن ورزشی اختصاصی بانوان و آقایان
• دارای مهدکودک و سالن بازی برای کودکان
• مجهز به آنتن مرکزی
• دارای سالن سینما
• دارای اتاق مدیریت
• دارای لابی مجلل و لابی من ۲۴ ساعته
• مجهز به سونا خشک و بخار

 

موقعیت پروژه سفیر ۱

پروژه سفیر در منطقه ۲۲ واقع شده و به دلیل موقعیت منحصر به فرد و ویوهای مناسب مورد توجه قرار می‌گیرد. دسترسی به پروژه از نزدیکی مترو ورداورد به خوبی انجام می‌شود و فاصله آن تا مترو حدود ۳ دقیقه با اتومبیل است.
پروژه سفیر تحت نظر شرکت عمران توسعه سپاهشهر در حال اجراست و به عنوان یک پروژه تعاونی ساز با قیمت زمین و تراکم مشخص و قیمت ساخت متغیر معرفی می‌شود
در این نوع پروژه‌ها، تغییرات هزینه‌های مصالح و ترم اثری در قیمت‌ها دارد و بصورت علی الحساب به فروش میرسد و تخصیص طبقات و واحدها در فازهای یعدی انجام می‌پذیرد. این پروژه‌ها از لحاظ اقتصادی و اعتمادسازی در صورتی که روند ساخت آن اینگونه کند نباشد مینواند گزینه ای قابل بررسی باشد .
اما همانطور که اشاره نمودیم به دلیل اینکه کارفرما یا سازنده این پروژه ، چندین پروژه را بصورت همزمان در حال ساخت دارد روند انجام همه آنها به نحوی از برنامه و زمان بندی عقب افتاده است.

میزان پیشرفت پروژه S2 تعاونی سپاشهر

پروژه سفیر تعاونی سپاشهر در پایان خرداد ۱۴۰۳ در مرحله اتمام دیوار چینی می باشد.
طبق اعلام تعاونی توسعه عمران سپاشهر پروژه سفیر در اسفند ۱۴۰۳ تکمیل و تحویل اعضا می گردد. که با توجه به روند کاری پروژه

 

شناسنامه پروژه سفیر

تعاونی سپاشهر با نام کامل تعاونی توسعه و عمران انصار سپاشهر سابقه با شماره ثبت ۵۴۳۲۲۲ در تاریخ ۱۳۹۷/۲/۲۴ به ثبت رسیده است.
اجرای پروژه الهیه فرشته ، پروژه بانک ملی چیتگر ، پروژه دیپلمات کامرانیه را در کارنامه خود دارد .
سابقه ساخت و تکمیل پروژه بنام خود این تعاونی وجود ندارد ولیکن این تعاونی در واقع منشعب شده از تعاونی مسکن شهید همت که سابقه ساخت پروژه مسکونی تجاری پاسارگاد را در کارنامه خود دارد و تعاونی سپاشهر هم اکنون در حال ساخت چندین پروژه بصورت همزمان است .

برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خرید و فروش و نقل و انتقال پروژه های مربوط به تعاونی سپاشهر با کارشناسان ما در تهران تماس حاصل فرمایید.

در پایان

سرمایه‌گذاری در پروژه‌های تعاونی ساز بصورت اقساط علی الحساب می‌تواند یک انتخاب سودآور باشد، اما این موضوع بستگی به عده عوامل دارد که باید با دقت مد نظر گرفته شوند. ساخت این پروژه‌ها میتواند طولانی‌مدت شود و زمان تحویل پروژه ممکن است از آن چیزی که در اول پروژه تخمین زده میشود بیشتر شود.

با افزایش زمان ساخت پروژه، قسط‌ های ماهانه نیز افزایش می‌یابند. این امر به دلیل افزایش قیمت مصالح و تورم اتفاق می‌افتد. اگر افزایش قیمت‌ها بیش از حد باشد، این ممکن است باعث کاهش توان پرداخت توسط اعضا شود.
علاوه بر این، افزایش زمان ساخت می‌تواند باعث افزایش ارزش امتیاز پروژه شود که این امر به نفع سرمایه‌گذاران است.

به همین دلیل، سرمایه‌گذاران باید دقت کنند و محاسبات دقیقی انجام دهند تا میزان بودجه‌ بندی ماهانه را بر اساس میزان بودجه شخصی، زمان مورد انتظار برای تحویل پروژه و توانایی پرداخت اقساط ماهانه تعیین کنند.
این امر به مشاوره حرفه‌ای نیاز دارد تا سرمایه‌گذاران بتوانند بهترین تصمیمات را اتخاذ کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مجرب مسکن کلبینو تماس حاصل فرمایید .